<span itemprop="name">پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان واتکینز و همکاران</span>

 یادگیری الکترونیکی دانشجویان: فرآيند يادگيري مؤثري است متشكل از محتوايي كه به صورت ديجيتالي ارائه مي شود،  در تعریفی دیگر يادگيري الكترونيكي را شامل تمام تجارب يادگيري و آموزشي مي داند كه از طريق فناوري الكترونيكي همچون اينترنت، نوارهاي ديداري و شنيداري، پخش ماهواره اي، تلويزيون تعاملي و لوحهاي فشرده ارائه مي شوند(واتکینز و همکاران، 2004). در جهان پرشتاب امروزي يادگيري الكترونيكي به عنوان يك ابزار كسب دانش، به سرعت در حال گسترش، توسعه و تحول است. چنين روند رو به رشدي دست اندركاران را ملزم به اعمال روشهاي علمي و منطقي در اجرا، ارزيابي و مديريت پروژه­هاي يادگيري الكترونيكي مي­نمايد. پیشرفت روزافزون در زمینه علوم رایانه ای و ظهور و گسترش شبکه های اطلاع رسانی به ویژه اینترنت، امکانات و روش های تازه ای را پیش روی برنامه ریزان و مجریان برنامه های آموززشی قرار داده و مشکلات گذشته در عرصه آموزش، به ویژه محدودیت های ناشی از زمان و مکان یادگیری را کمرنگ نموده است(آهنگر، 1393).

مشخصات

پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان : پرسشنامه یادگیری الکترونیکی توسط واتکینز و همکاران (2004) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 25گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج بعد انگیزش، مهارت ها و ارتباطات پيوسته، دسترسي به فناوری، توانايي يادگيري از طريق رسانه ها، گفتگوهاي گروهي اينترنتي، مسايل مهم جهت موفقيت در يادگيري الكترونيكي را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط آهنگر(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 25گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0