پنجمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت نگر

پنجمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت نگر

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ توسط دانشگاه فرهنگیان در شهر بندرعباس برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: روانپزشکی ، روانشناسی
برگزار کننده: دانشگاه فرهنگیان
شهر برگزاری: بندرعباس

پنجمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت نگر

روانشناسی مثبت نگر از دیدگاه های نوین روانشناسی است که می تواند کمک شایانی به بهبود شاخص های روانی در جوامع داشته باشد. با توجه به اینکه زمان چندانی از ظهور این دیدگاه نگذشته، نیاز به بررسی و چالش طلبی بسیاری است تا بتوان به شکلی مفید و هدفمند از این دیدگاه استفاده نمود. بر این اساس تحقیق و پژوهش در این زمینه و هم اندیشی در محورهای مختلف روانشناسی مثبت نگر می تواند به نهادینه سازی سلامت روانی در جامعه کمک کند. همایش روانشناسی مثبت نگر با چنین هدفی شکل گرفته است و در نظر دارد زمینه گردهمایی، هم اندیشی و ارائه نتایج علمی اساتید، دانشجویان و سایر پژوهشگران و علاقه مندان را فراهم سازد. اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند می توانند از طریق شرکت در این همایش به هم اندیشی بپردازند و نتایج تحقیقات اصیل و مروری خود را در این گردهمایی علمی به اشتراک گذارند. یادآور است که مقالات برتر همایش در مجلات معتبر روانشناسی، چاپ خواهند شد.

محورهای همایش:

کیفیت زندگی و بهزیستی ذهنی

روان شناسی مثبت نگر و سلامت

روان شناسی مثبت نگر و سالمندی

روانشناسی مثبت نگر در سازمان ها

روان شناسی مثبت نگر و آموزش و پرورش

روانشناسی مثبت نگر و دین

روان درمانی های مثبت نگر

روان شناسی مثبت نگر و خانواده

روان شناسی مثبت نگر و جامعه

دیگر موضوعات مرتبط با حوزه روانشناسی مثبت نگر

منبع:سایت سیویلیکا

29 اسفند 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0