پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی، روانشناسی و آسیب های اجتماعی

پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی، روانشناسی و آسیب های اجتماعی

در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ توسط انجمن افق نوین علم و فناوری و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: روانشناسی
برگزار کننده: انجمن افق نوین علم و فناوری
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران

دنیای امروزی ، دنیای تبادل اندیشه ها و خلق ایده های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می رسد ، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت های جدید است. از این روی همایش های تخصصی علوم گوناگون ، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل ، می توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم فکری و تبادل دیدگاه ها محسوب گردند. دبیرخانه انجمن افق نوین علم و فناوری مفتخر است تا با مد نظر قرار دادان سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری من جمله؛ جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علمی و فناوری در جهان با تأکید بر:
۱- تولید علم و توسعه نوآوری و نظریه پردازی. 2- ارتقاء جایگاه جهانی کشور در علم و فناوری و تبدیل ایران به قطب علمی و فناوری جهان اسلام و 3- توسعه علوم پایه و تحقیقات بنیادی . و در راستای انجام رسالت اصلی خویش (کمک به پیشبرد برنامه های علمی جامعه و حمایت از گسترش فعالیتهای تحقیق و توسعه علمی در بخشهای مختلف و ایجاد زمینه های مناسب برای تعاملات بهینه پژوهشگران و اندیشمندان جوان جامعه و ارائه ابزارهای مناسب برای ارتقاء پاسخگویی علمی جامعه) اقدام به برگزاری پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی،روانشناسی و آسیب های اجتماعی نماید. و بر این باور است که قطعاً تجمیع ایده های نوین پژوهشگران با تکیه بر افق های ملی ، گامی بلند در راستای اعتلای سطح بهره وری حوزه های مربوطه در سراسر جامعه خواهد بود. از خداوند متعال همتی بلند، عزمی راسخ، توانی افزون و اراده ای قوی برای کلیه تلاشگران عرصه علم و فناوری خواهانیم

پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی، روانشناسی و آسیب های اجتماعی

 اهداف همایش

1- آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی نوین و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در حوزه علوم تربیتی ، روانشناسی و آسیب های اجتماعی
2- اهتمام ویژه اندیشمندان به ضرورت توسعه و ترویج صحیح فرهنگ تولید علوم پایه
3- راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش و دسترسی آسان علاقمندان و صرفه جویی در هزینه و وقت پژوهشگران
4- فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش وتجربیات کشورهای مختلف
5- ارائه راهبردها و راهکارهای تحقق نظریه های مختلف علمی و شناخت ارزش‌ها و الگوهای مناسب
6- دستیابی به راهکارهای مناسب توسعه نوین و پایدار در حوزه علوم تربیتی ، روانشناسی و آسیب های اجتماعی

منبع:سایت سیویلیکا

19 مهر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0