نهمین کنفرانس آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی

نهمین کنفرانس آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی

در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۹۸ تا ۲۰ تیر ۱۳۹۸ توسط مرکز توسعه آموزش های مدیریت آزما پارسیان (تاماپ) و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران- دانشگاه الزهرا برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مدیریت (عمومی)
برگزار کننده: مرکز توسعه آموزش های مدیریت آزما پارسیان (تاماپ)
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران- دانشگاه الزهرا

نهمین کنفرانس آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی به منزله مدیریت و نظارت کامل بر تمام اعضای فیزیکی و احساسی سازمان می باشد، و هر کدام از کارکنان با توانایی ها و رویکردهای عاطفی مختلف به فعالیت در سازمان می پردازند، لذا به کنکاو در شاخه های مختلف مدیریت منابع انسانی در کنفرانس های پیشین پرداخته ایم. تاکید بر این است که مهم ترین مسیر جهت رسیدن به منابع انسانی ارزشمند، بدون برنامه ریزی بلند مدت، زیرساخت ها، شخصیت و برندسازی سازمان ممکن نیست. لذا در (نهمین کنفرانس آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی) که مقرر است در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 19 و 20 تیر 1398 (از ساعت 08:30 صبح لغایت 16 عصر) در تهران-دانشگاه الزهرا برگزار گردد، در نظر داریم تا در مجمع مدیران منابع انسانی سازمان های پیشرو به بررسی، آسیب شناسی و راه حل شناسی چالش های جدیدی از مدیریت منابع انسانی بپردازیم. و امیدواریم نتیجه آن به خط مشی و قانون گذاری در این حوزه بیانجامد. روز اول کنفرانس(19 تیر)، انحصاراً به مباحث (علمی تخصصی)، و روز دوم کنفرانس(20 تیر) به (انتقال تجربیات موفق-مطالعه موردی) پرداخته خواهد شد. 

منبع:سایت سیویلیکا

9 تیر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0