نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۹ اعلام شد

نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۹ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۹۹ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.
ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۹۹ از امروز ( چهارشنبه، ۶ آذر) آغاز و در روز سه شنبه، ۱۲ آذر پایان می‌پذیرد.
لازم به تاکید است که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی سنجش انجام خواهد پذیرفت.
هر داوطلب براساس علاقه فقط می‌تواند در یک کدرشته امتحانی (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون)، ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

منبع: سایت خبر نگاران جوان

10 آذر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0