متوسط دریافتی دانشگاه‌ها به حدود ۹۰ درصد اعتبار ابلاغی سال ۹۷ می‌رسد

متوسط دریافتی دانشگاه‌ها به حدود ۹۰ درصد اعتبار ابلاغی سال ۹۷ می‌رسد

دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص آخرین اطلاعات در زمینه تخصیص سازمان برنامه و بودجه و پرداختی‌های خزانه به دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری گفت: مقرر شده است عدم پرداخت خزانه در تخصیص ارسالی آخر سال ۹۷ سازمان برنامه و بودجه از محل ذخیره ارزی ۹۷ پرداخت گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر نظرپور اظهار داشت: با این پرداخت، متوسط دریافتی دانشگاه‌ها به حدود ۹۰ درصد اعتبار ابلاغی سال ۹۷ می‌رسد.
به گفته معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، باقیمانده تخصیص تا ۱۰۰ درصد به صورت تنخواه از اعتبار سال ۹۸ پرداخت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همه هماهنگی‌ها صورت می‌پذیرد تا تنخواه دریافتی در سال جاری خارج از اعتبار ابلاغی سال ۹۸ منظور شود.
دکتر نظرپور تصریح کرد: درخصوص مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری نیز مقرر گردید تا عدم پرداختی خزانه در انتهای سال ۹۷ به تخصیص‌های ارسالی سازمان برنامه از محل صندوق ذخیره ارزی پرداخت شود.
وی یادآور شد: در صورتی که این پرداخت اقدام شود به طور متوسط دریافتی مراکز پژوهشی از بودجه ابلاغی سال ۹۷ معادل ۸۵/۶۰ درصد و پارک‌های علم و فناوری نیز معادل ۸۷/۴۱ درصد می‌رسد.

وی یادآور شد: در صورتی که این پرداخت اقدام شود به طور متوسط دریافتی مراکز پژوهشی از بودجه ابلاغی سال ۹۷ معادل ۸۶،۶۰ درصد و پارک‌های علم و فناوری نیز معادل ۸۷،۴۱ درصد می‌رسد.‌‌‌‌‌‌‌
ل.م ۵۴/ ع. ع ۵۷

منبع:سایت وزارت علوم / تحقیقات و فناوری

24 فروردین 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0