طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی کشور از سال آینده آغاز می شود

طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی کشور از سال آینده آغاز می شود

دکتر منصورغلامی،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست شورای دانشگاه میبد با بیان اینکه تمام مراکز آموزش عالی کشور پایش شده اند،گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی کشور از سال آینده آغاز می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست دکتر غلامی با بیان اینکه مسئولان و دست اندرکاران امور کشور باید با نگاهی واقعه بینانه عملکرد دانشگاه ها را ارزیابی کنند، اظهار داشت: در برهه ای از زمان بدون توجه به مباحث نرم افزاری تعداد زیادی دانشگاه در کشور ایجاد شده و همین موضوع ضرورت اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی را برای توسعه این مراکز، بیش از پیش و دوچندان کرده است.

وزیر علوم کیفی سازی آموزش عالی با هدف ارتقای ظرفیت مراکز آموزشی را از جمله اولویت های جدی وزارت علوم دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده برای تمام دانشگاه ها و مراکز علمی کشور ماموریت های ویژه تعریف می شود.

دکترغلامی با بیان اینکه طرح اولیه ساماندهی آموزش عالی آماده شده است, تصریح کرد: در نظر داریم این طرح را در سال آینده در سطح کشور اجرایی کنیم.

ر.ب ۴۵/ ع.ع ۵۷

منبع:سایت وزارت علوم / تحقیقات و فناوری

3 اسفند 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0