زمان جدید برگزاری کنکور ارشد و دکتری اعلام شد

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد و دکتری اعلام شد

سازمان سنجش و آموزش کشور زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش و آموزش کشور زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ۹۹ را اعلام کرد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تغییر تاریخ برگزاری ازمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹  به این شرح است: پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری این سازمان در تاریخ ۹۸/۰۷/۲۳ به اطلاع تمام متقاضیان آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹ می‌رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی تمام مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمون‌های مذکور سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح جدول ذیل تغییر پیدا کرد.

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخ‌های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌شود اقدام لازم را به عمل آورند.

 

نام آزمونتاريخ برگزاري

دكتري (Ph.D)

صبح جمعه 1399/3/9

كارشناسي ارشد ناپيوسته

پنجشنبه 99/03/22 و جمعه 99/03/23

منبع: سایت خبر نگاران جوان

28 اسفند 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0