دکتر دادخواه به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان» منصوب شد

دکتر دادخواه به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان» منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر علیرضا دادخواه را به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان» منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر دادخواه آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان» منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.
دکتر علیرضا دادخواه متولد سال ۱۳۴۶، در شهر قاین استان خراسان جنوبی، دارای مدرک دکترای اکوفیزیولوژی گیاهی از دانشگاه نیوکاسل انگلستان و استاد پایه ۳۶ مجتمع آموزش عالی شیروان است.
از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس دانشکده کشاورزی مجتمع آموزش عالی شیروان، دبیر کمیته منتخب و مدیر گروه تولیدات گیاهی این مجتمع اشاره کرد.
دکتر دادخواه چاپ بیش از ۶۰ مقاله در مجلات معتبر علمی – پژوهشی داخلی و بین‌المللی، ارائه ۳۰ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی، راهنمایی و مشاوره ۲۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و پژوهشگر برتر استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۷ را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.
وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر محمد خیرخواه رئیس سابق مجتمع آموزش عالی شیروان در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.
ل.م ۵۴/ ع. ع ۵۷

منبع:سایت وزارت علوم/ تحقیقات و فناوری

17 اسفند 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0