خروج خوابگاه‌های دولتی از وضعیت استیجاری/ تاسیس ۲۰ مجتمع خوابگاهی تا ۱۴۰۰

خروج خوابگاه‌های دولتی از وضعیت استیجاری/ تاسیس ۲۰ مجتمع خوابگاهی تا ۱۴۰۰

نایب رئیس خوابگاه داران غیردولتی گفت: خوابگاه‌هایی که حالت استیجاری داشتند را از این حالت خارج و مشارکتی می‌کنیم.

علیرضا شوکتی نایب رئیس خوابگاه داران غیردولتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تاسیس خوابگاه‌های جدید در نظر گرفته‌ایم طبق برنامه‌ریزی‌ها ۴۰۰ میلیارد تومان به این مبلغ اضافه می‌شود؛ تاکنون در تلاش بودیم  برای ۱۵ هزار نفر خوابگاه تاسیس کنیم که حالا با افزایش منابع مالی تا سال آینده این تعداد را به ۱۹ هزار می‌رسانیم.

وی ادامه داد: این تاسیس در قالب همکاری با صندوق رفاه بوده است و به صورت BOT انجام می‌شود به این معنا که هم مراکز خصوصی هم دولتی در کنار هم قرار گیرند؛ در نظر داریم خوابگاه‌هایی که حالت استیجاری داشتند را از این حالت خارج و مشارکتی کنیم.

تا سال آینده ۸ مجتمع خوابگاهی تاسیس می‌شود

نایب رئیس خوابگاه‌داران غیردولتی کشور بیان کرد: در نظر داریم تا سال آینده ۸ مجتمع خوابگاهی تاسیس کنیم و تا سال ۱۴۰۰ تعداد را به ۲۰ برسانیم؛ این مجتمع‌های خوابگاهی مربوط به تمام دانشگاه‌های کشور است و اولویت تاسیس آن‌ها با تهران، زنجان، تبریز، سمنان، کرمان و شیراز است.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

9 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0