توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی آغاز شد + زمان برگزاری آزمون

کارت داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی از امروز بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش و آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد کارت داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی از امروز سه شنبه ۶ آذرماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان  قرار می‌گیرد.

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شركت در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در سال 1397 می‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز پنجشنبه مورخ 97/09/08 در شهر تهران برگزار می‌شود، فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا  داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه‌ و زمان پرینت كارت شركت در آزمون

الف: كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه مورخ 97/09/06 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور  قرار خواهد گرفت لذا داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، كد ملی، سال تولد و …) از كارت شركت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 5 ، 6 ،7 و 8 (شامل نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، كد ملی، دین و مذهب )كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 8/9/97 منحصراً به سایت سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنید.

2- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس است و یا چنانچه عكس روی كارت وی دارای اشكالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكس‌دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشكل برطرف شود.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضا نامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكمیل شده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

تذكرهای‌ مهم‌ :
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.

2- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز پنجشنبه 97/09/08 آغاز می‌شود.

3- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

4- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

5- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساک دستی، پیجر، ساعت هوشمند، دستبند همشمند، انگشتر هوشمند ،تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیداً خودداری کنند، بدیهی است كه به همراه داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رفتار خواهد شد.

6- مخدوش و پاره کردن اوراق امتحانی، تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌شود و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

6 اذر 1397

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0