تلفن بانک چیست؟

بانک ملی ایران به منظور رفاه حال مشتریان محترم در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری اقدام به راه اندازی سیستم تلفن بانک نمود. شماره تلفن هاي 2784 و 09622  جهت اطلاع از مانده حساب و سه گردش آخر حساب متمرکز و پرداخت قبوض خدماتی مشتریانی که حساب سیبا دارند تعبیه شده است. ضمنا خاطر نشان مي سازد اين شماره ها  بصورت شبانه روزی هر دو خدمت بالا را تواما به مشتریان محترم عرضه می نماید.

مشتریان  محترم جهت استفاده از سامانه تلفنبانک بانک ملی ایران باید در وهله اول با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه تغییر رمز- انتخاب رمز دوم ، برای خود یک کد 5 تا 12 رقمی را به عنوان رمز دوم تعریف نمایند. در استفاده از سامانه تلفنبانک داشتن رمز دوم برای شماره کارت و درصورت استفاده از شماره حساب ، رمز تلفن بانک حساب، الزامی می باشد.

  خدمات ارائه شده:

  • دريافت فيلم آموزشي

با وارد نمودن شماره حساب و رمز حساب:

  • دريافت موجودي حساب در لحظه .
  • – اطلاع از سه گردش آخر حساب .
  • – دريافت صورت حساب از طريق نمابر .
  • – تغيير رمز حساب .
  • – اطلاع از آخرين وضعيت چك مورد نظر .

 با وارد نمودن شماره كارت و رمز دوم كارت:

  • – دریافت موجودي حساب در لحظه .
  • – اطلاع از سه گردش آخر حساب .
  • – دريافت صورت حساب از طريق نمابر .
  • – اعلام مفقودي كارت .
  • – اعلام رمز حساب .

رمزدوم ملی کارت از طریق دستگاههای خود پرداز بانک ملی و توسط صاحب کارت اختصاص داده می شود. پرداخت قبوض خدماتی :از دیگرقابلیتهای تلفن بانک ،فراهم آوردن امکان پرداخت قبوض خدماتی آب ، برق، تلفن ثابت ، تلفن همراه، گاز و قبوض شهرداری می باشد . مشتریان بانک می توانند با استفاده از تلفن بانک (09622 ) و وارد نمودن شماره کارت و رمز دوم و شناسه قبض و شناسه پرداخت ، وجه قبض را پرداخت نماید.

  تلفنبانك غير متمركز

 جهت استفاده از اين سرويس دارنده حساب غير متمركز ، مي تواند با مراجعه به شعبه افتتاح كننده حساب، با دريافت رمز حساب خود و همچنين شماره تلفن شعبه مربوطه، امكان دريافت مانده حساب، سه گردش آخر حساب و همچنين صورتحساب از طريق نمابر را دارا باشد.  اين سرويس انواع حسابهاي متمركز شامل جاري؛  پس انداز و سپرده كوتاه مدت را پوشش مي دهد.

 اولین دستگاه خوددریافت استان گیلان:

اولین دستگاه خوددریافت در استان گیلان˛دربانک ملی شعبه مرکزی رشت واقع در خیابان  امام خمینــــــی  راه اندازی شد.این دستگاه قادر به ارائه انواع خدمات بانکی از جمله دریافت وجه ، دریافت چک ، پرداخت قبوض ، انتقال وجه ، اعلام مانده حساب ، شارژ سیم کارت ، پذیرش درخواست دسته چک  می باشد.  با راه اندازی این دستگاه جدید در گیلان ، مشتریان می توانند وجوه خود را بدون مراجعه به شعب به حساب های مربوطه واریز و رسید دریافت نمایند.

منبع

باقری فشخامی ،نینا(1392)، ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان ،پایان نامه کارشناسی ارشد،مدیریت،دانشگاه آزاداسلامی

از فروشگاه بوبوک دیدن نمایید

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0