ترفیع سالیانه اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای

رئیس انجمن آموزش عالی کشور مطرح کرد؛

صالحی عمران گفت: موافقت وزارت علوم با اعطای مجوز شورای برنامه ریزی درسی به دانشگاه فنی و حرفه‌ای از نقاط قوت همدلی وزارت علوم با ماست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صالحی عمران رئیس انجمن آموزش عالی کشور با گرامیداشت روز دانشجو و تبریک پیشاپیش هفته پژوهش اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل ماهیت آموزش‌های مهارتی خود و توجه به تقاضای جامعه در عرصه اشتغال، تولید و درآمدزایی و ارتباط هدفمند این دانشگاه دولتی مهارت محور با حوزه صنعت و کارآفرینی نیازمند حمایت ویژه مسئولان نظام است تا با تجهیز و بهسازی و روز آمد کردن کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و تجهیزات موجود بتوان مهارت‌های متنوعی را از طریق کسب تجارت عملی در اختیار متقاضیان و دانشجویان جوان علاقه مند گذاشت.

حمایت‌های ویژه وزارت علوم از دانشگاه فنی و حرفه‌ای

وی با بیان اینکه مجموعه بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی یک سال گذشته از حمایت ویژه وزارت علوم برخوردار بوده است، ادامه داد: اختصاص اعتبار عمرانی مدیریت سبز، سازماندهی نیروی حق التدریس بند ذال ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه و اخذ ردیف استخدامی برای ۱۳۰۰ نفر و مجوز اصلاح آیین نامه های استخدامی و ارتقا اعضای هیئت علمی با حمایت وزارت علوم به بار نشست.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: همچنین، دستورالعمل ترفیع سالیانه اعضای هیئت علمی دانشگاه براساس مصوبه هیئت امنا و مساعدت در خصوص پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان سال ۹۵ و ۹۶ دانشگاه، دانشکده ها و آموزشکده های تابع در سراسر کشور از اتفاقات مثبت و سازنده ای محسوب می شوند که با حمایت وزارت عتف به بار نشست و بخشی از بار مشکلات بر دوش این دستگاه را کاهش داد.

وی همچنین بازدید های موثر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور را در ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمتگزاری به جامعه علمی و مهارتی کشور و پیشبرد اهداف دانشگاه و کمک به سیاست گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت آن بسیار موثر دانست.

مجوزهای اعطایی وزارت علوم به دانشگاه فنی حرفه‌ای

صالحی عمران، موافقت وزارت علوم با اعطای مجوز شورای برنامه ریزی درسی به دانشگاه فنی و حرفه ای، اعطای مجوز ۳۲۸ رشته کارشناسی ناپیوسته در مراکز دارای امکانات و تجهیزات لازم و مکاتبه با استانداران کشور در رابطه با عقد تفاهم نامه تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها و آزمایشگاه ها در مراکز تابع این دانشگاه را از نقاط قوت تعامل و همدلی مسئولان کشور، به ویژه مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ذکر کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی جامعه ثبات مدیریتی تضمین کننده فعالیت های ساختاری و تسریع بخش گام های موثر در راستای تحقق اهداف کلان کشور است.

صالحی عمران، ضمن قدردانی از مساعدت، همکاری، همدلی و حمایت همه مسوولان از دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش عالی مهارتی، استمرار و تداوم این امر را در مسیر توسعه و پیشرفت این دانشگاه ارزشمند و حیاتی دانست

منبع:سایت خبر نگاران جوان

20 اذر 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0