بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

با هدف بررسی وضعیت زیرساختی اموررفاهی دانشجویی صورت گرفت؛

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

مهندس ذوالفقار یزدان مهر؛ رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بررسی وضعیت زیرساختی اموررفاهی دانشجویی، از بخش های مختلف دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، مهندس یزدان مهر به اتفاق دکترحمید گودرزی افشار؛ سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، دکتراکبر رنجبرزاده؛ عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، مهندس کریم حمیدوند؛ فرماندار شهرستان اسدآباد و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه از سلف سرویس دانشگاه بازدید کردند و ضمن گفتگو با دانشجویان از نزدیک در جریان کم و کیف معضلات این دانشگاه قرار گرفتند.
در ادامه نشستی با حضورمهندس یزدان مهرو سایر مسئولان اسدآباد در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی برگزارشد و درخصوص راهکارهای حل مشکلات موجود به تبادل نظرشد و مقررشد ضمن مساعدت های شهرستانی فرماندار در رفع موانع موجود، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز مساعدت های لازم را در پیگیری تخصیص های بودجه ای داشته باشند و رئیس صندوق رفاه نیز در پرداخت ودیعه بابت اجاره خوابگاه، تجهیز اتاق سلامت، تجهیز آشپزخانه و اردوهای فرهنگی مساعدت لازم و کافی را داشته باشد.
در پایان سفر مسئولان صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، مهندس یزدان مهر با حضور در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در شهرستان اسدآباد هم از جمله دانشگاه‌هایی بوده که با کمبود خوابگاه مواجه است و با تسهیلاتی که دانشگاه و صندوق رفاه کمک خواهد کرد یک خوابگاه مناسب با امکانات لازم در سایت این دانشگاه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد که مشکلی در رابطه با تخصیص اعتبار آن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه کمبود خوابگاه یکی از مشکلات مهم دانشجویان این دانشگاه است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده مقررشده حتماً یک کمک رهن مناسب در بحث اجاره خوابگاه به دانشجویان پرداخت شود تا اجاره آنان به حداقل برسد.
مهندس یزدان‌مهر همچنین از پرداخت کمک رهن به دانشجویان متأهل خبر داد و یادآورشد: به هر دانشجوی متأهل در این راستا ۹ میلیون تومان کمک رهن به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود که بعد از فارغ‌التحصیلی این میزان کمک رهن پرداختی را بازمی‌گردانند.
وی با اشاره به اینکه به تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه کمک خواهد شد، بیان کرد: در بحث دانشجویان بی‌بضاعت، صندوق خیریه و قرض‌الحسنه با تدبیر لازم در این راستا راه‌اندازی شده که با کمک‌های صندوق رفاه، مسئولان و مدیران شهرستان و اساتید این صندوق‌ها پربارتر شده و به دانشجویان بی‌بضاعت وام شرافتی و کمک بلاعوض و رایگان می‌دهد.
مهندس یزدان‌مهر همچنین از تخصیص اعتبار به بحث تجهیز امکانات ورزشی دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌ها می‌توان به بحث ورزشی دانشجویان نیز توجه ویژه‌ای داشت.
در پایان این مراسم از مهندس یزدان مهر، از دانشجویان برتر دانشجویی و آموزشی دانشگاه تقدیر شد.

ل.س ۴۲/ رب ۴۵

منبع:سایت وزارت علوم / تحقیقات و فناوری

18 اذر 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0