امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ فراهم شد

امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ فراهم شد

سازمان سنجش و آموزش کشور برای افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد نشده بودند، فرصت جدیدی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی (رشته‌های امتحانی و حوزه امتحانی) داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه ۹۸/۱۲/۲۵ در خصوص تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، به اطلاع تمام داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون مذکور برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند که با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون مقرر شد فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات فراهم شود.

بر این اساس تسهیلاتی برای افرادی که پیش از این (در مرحله اول از تاریخ ۹۸/۰۹/۱۶ لغایت ۹۸/۰۹/۲۸ و یا مرحله دوم از تاریخ ۹۸/۱۱/۱۴ لغایت ۹۸/۱۱/۱۶) در این آزمون ثبت نام کرده اند و یا در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، فراهم شد؛ که زمان و نحوه انجام آن در هفته اول اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در تاریخ ۲۳ و ۲۲ خرداد ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

پیش از این مقرر بود  آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی – دانشجویی کشور در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود.

آمار داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی – دانشجویی کشور به ۵۷۳ هزار و ۷۵۰ نفر رسید.

سال گذشته در آزمون کارشناسی ارشد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب شرکت کرده بودند که با توجه به این آمار می‌توان گفت که تعداد ثبت نامی‌ها به نسبت سال پیش، ۱۵ درصد کاهش یافته است.

منبع: سایت خبر نگاران جوان

19 فروردین 1399

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0