تعداد ورزشکاران یونیورسیاد امسال ۵۰ درصد کاهش داشته است

تعداد ورزشکاران یونیورسیاد امسال ۵۰ درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم بدرقه سی امین یونیورسیاد دانشجویی که صبح امروز در وزارت علوم تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در آموزش عالی بحث‌های منطقه‌ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: در تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور حضور پر رنگی داشته ایم و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته توفیقی خوب کسب کرده‌ایم.

صدیقی با اشاره به ورزش دانشگاهی گفت: هم در ورزش دانشگاهی هم در ورزش همگانی موفقیت‌های خوبی داشته و المپیاد ورزش‌های همگانی را هم برگزار کرده ایم و دوره امسال آن در دانشکاه بوعلی و الزهرا (س) آغاز می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: برنامه‌های ما مرتب و منظم پیش می‌رود و با برنامه ریزی‌های مخصوص کار‌های خودرا پیش می‌بریم و به دنبال بالابردن کیفیت و کمیت فضای ورزشی کشور هستیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های پروژه‌های زود بازده مانند چمن مصنوعی و کف پوش‌ها در حال گسترش فضای آموزشی هستیم.

صدیقی درباره تعداد دانشجویان گفت: امسال با ۵۰ درصد کاهش تعداد دانشجو مواجه شده‌ایم و علی رغم تمام تحریم‌ها جوانان ما در تمام صحنه‌های ورزشی حضور پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: کسب سهمیه المپیک از طریق حضور در این دوره از المپیاد ورزشی صورت خواهد گرفت و شاهد اهتزار پرچم ایران در کشور ایتالیا خواهیم بود.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

2 تیر 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0