استخدام قوه قضاییه (گزینش)

استخدام قوه قضاییه (گزینش)

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه بیش از این به مصحلت و صلاح نیست از دستگاه قضا خواستار جذب این افراد از طریق منابع در اختیار شد.

یحیی‌کمالی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه، گفت: متاسفانه پس از گذشت دو سال همچنان وضعیت بیش از 7 هزار نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه بلاتکلیف است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: در نخستین نشست کمیسیون قضایی مجلس با حجت الاسلام رئیسی موضوع بلاتکلیفی قبول شدگان را مطرح کردیم و ایشان علت این بلاتکلیفی را عدم اختصاص و تعریف بودجه لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه قول پیگیری این موضوع از سوی سازمان برنامه و بودجه را داد البته هنوز سازمان گام مثبت و موثری در این رابطه برنداشته است و امیدواریم با تعاملات موجود میان دولت و قوه قضائیه قبول شدگان سریع تر جذب و دغدغه های آنها رفع شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه قوه قضائیه بر اساس مجوزهایی آزمون برگزار کرده و قبول شدگان نیر در بلاتکلیفی و نگرانی به سر می برند نیاز است دستگاه قضا با استفاده از منابع داخلی و بودجه در اختیار، قبول شدگان را سریع تر جذب کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: البته دستگاه قضا با همکاری مجلس باید پیگیری های لازم را از دولت برای تامین بودجه جذب داشته باشد.

بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه بیش از این به مصحلت و صلاح نیست

کمالی پور با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه بیش از این به مصحلت و صلاح نیست، تصریح کرد: داوطلبان با توجه به اینکه در آزمون قبول شدند نمی توانند در مجموعه ای دیگر مشغول کار شوند و با مشکلات زیادی روبرو هستند بنابراین نیاز است دستگاه قضا سریع تر وضعیت این افراد را تعیین تکلیف کند.

منبع:سایت ایران استخدام

6 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0