<span itemprop="name">چگونه یک ارائه خوب داشته باشم</span>
تاریخ انتشار:
10 ژوئن 2019
دسته بندی:

چگونه یک ارائه خوب داشته باشم

جلسه دفاع از پایان نامه برای دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد یا کنفرانس هاای دانشجویی معمولاً یک موضوع بسیار استرس آور و وحشتناک است، موضوعی که به اعتقاد متخصصان می تواند یک سکوی پرتاب فوق العاده برای این افراد باشد تا بتوانند به خوبی در جمع بدرخشند و مهارت های خود را به استاد راهنما و استاد داور ارائه کنند. یک ارائه خوب سر جلسه دفاع می تواند یک کار ضعیف را قوی جلوه دهد و یک ارائه ضعیف می تواند یک کار قوی را ضعیف جلوه دهد.

اما دانشجویان بسیاری را دیده ایم که بواسطه عدم ارائه خوب در جلسه دفاع یا کنفرانس دانشجویی زحمات چندین ماهه خود را به هدر داده اند دفاع یا کنفرانسی که می توانست فرصتی برای گرفتن یک نمره خوب و یا جلب توجه استاد و دیگر همکلاسی های خود و شاید موقعیت های شغلی بعدی باشد. و از طرف دیگر دانشجویانی را دیده ایم که بواسطه یک ارائه قوی دعوت به کار شدند و مدیر یک شرکت معتبر که در جلسه دفاع او حضور داشت از او دعوت به همکاری کرد و یا مورد دیگر، مدیر آموزشگاهی که در جلسه دفاع بود از دانشجو ارائه دهنده دعوت کرد که نرم افراری را که استفاده کرده در آموزشگاه ش تدریس نماید.

با افتخار…

تیم تخصصی بوبوک در صدد دارد به منظور همیاری و توانمند سازی دانشجویان و پژوهشگران گرامی در راستای یک ارائه قوی و جذاب به صورت مشاوره ای و رایگان در خدمت شما عزیزان باشد، بر این اساس مشاوران ما به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0