<span itemprop="name">پروتکل آموزش رویکردهای تصمیم گیری مجدد رابرت و ماری گلدینگ</span>

رویکردهای تصمیم گیری مجدد: رابرت و ماری گلدینگ (1979) مؤسسین مکتب تصمیم­ گیری مجدد هستند. رویکرد آن­ها ترکیبی از چارچوب شناختی نظریه تحلیل تبادلی به همراه تکنیک­ های مؤثری است که ریشه در گشتالت­ درمانی دارد. کاربرد نظریه تحلیل تبادلی به همراه تکنیک­های گشتالت با هدف رسیدن به قرارداد مراجع است و بر اساس مفاهیمی چون احکام تصمیم­های اولیّه و تصمیم­های جدید استوار است. در این رویکرد درمانگر به مراجع کمک می­ کند تا تصمیم اولیّه را با یک تصمیم مناسب و نو عوض ­کند(استوارت،1391).درمان شیوه تصمیم­گیری مجدد بر اساس مفاهیمی چون احکام، تصمیم­های اولّیه و تصمیم­های جدید استوار است. درمان تصمیم­گیری مجدد شکلی از تحلیل تبادلی است که برای درک نحوه گسترش یادگیری دوران کودکی به بزرگسالی،چارچوب مفیدی ارائه می­ کند.(کوری 2001)

مشخصات

رویکردهای تصمیم گیری مجدد: منظور از رویکردهای تصمیم ­گیری مجدد در این پژوهش مجموعه فعالیت­ هایی است که بر مبنای اصول و شیوه تصمیم­گیری برای 8 جلسه 90 دقیقه­ای طراحی شده ­است. اهمّ مطالب به شرح زیر است : جلسه اوّل انجام معارفه و آشنایی با مفهوم خودناتوان­سازی و جرأت­ورزی، جلسه دوّم آشنایی اعضا با رویکرد تصمیم­گیری مجدد جلسه سوم آموزش مفهوم نوازش­ها، جلسه چهارم آشنایی با مفهوم نمایشنامه زندگی، جلسه پنجم توضیح در مورد رویکرد تصمیم­گیری مجدّد و مفهوم عقد قرارداد، جلسه ششم شناسایی قواعد زندگی و بایدها و نبایدها، جلسه هفتم کار بر روی تصمیم­ های اولیّه، و در نهایت جلسه هشتم جمع ­بندی و اجرای پس ­آزمون.

تعداد صفحات:  16صفحه فایل WORD

معرفی ابزار: دارد
شیوه اجرا: دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

تعداد جلسات به تفکیک: به تفصیل وجود دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0