<span itemprop="name">پروتکل آموزش ذهن آگاهی(قدرت لحظه حال) اکهارت تله</span>

آموزش ذهن آگاهی: آموزش ذهن آگاهی به مجموعه اي از مهارتها اطلاق مي شود که مي تواند بوسيله ي تمرين و آموختن بطور مستقل از اصول معنوي آن، به عنوان راهي براي بودن يا ارتباط با تجربه ي اکنون رشد کند(هنری عزیزی، 1392). آموزش­های درمانی ذهن آگاهی از جمله درمان­هایی است که می‌تواند بر بسیارهای از متغیر های روانشناختی مؤثر باشد(کلیسن و همکاران، 2018). ذهن آگاهی، احساس بدون قضاوت و متعادلی از آگاهی است که به واضح دیدن و پذیرش هیجانات و پدیده­های فیزیکی، همان‌طور که اتفاق می‌افتند، کمک می­کند (نواصر و همکاران، 1396). کابات زین (2005) در پژوهشی نشان داد که آموزش ذهن آگاهی، یکی از روش­های درمانی مبتنی بر کاهش استرس و روان ‌درمانی است که در آن بازنمایی ذهنی اشیاء موجود در زندگی که از گواه بلافاصله انسان خارج است، از طریق تنفس و فکر کردن آموزش داده می‌شود و این روش درمانی موجب ایجاد سلامت روانی و کاهش باورهای غلط می‌شود. مطالعات نشان داده است که آموزش ذهن آگاهی کاهش درد، باورهای غلط، کاهش سبک‌های اسنادی بدبینانه، اضطراب و پریشانی روان‌شناختی را به دنبال دارد(بورک، 2010). شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، نشانه ­های اضطراب را کاهش می دهد.(هارون و تایلور، 2018)

مشخصات

آموزش ذهن آگاهی: محتوای شناخت درمانی ذهن آگاهی (قدرت لحظه حال) بر اساس رویکرد اکهارت تله (2008) می باشد. این محتوا برای اولین بار در ایران در پژوهش عباسی(1397) ترجمه و مورد اجرا قرار گرفته است.

تعداد صفحات:  19صفحه فایل WORD

معرفی ابزار: دارد
شیوه اجرا: دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

تعداد جلسات به تفکیک: به تفصیل وجود دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0