<span itemprop="name">پرسشنامه کارآفرینی الکترونیکی دالستراند</span>

کارآفرینی الکترونیکی:  نوعی از کارآفرینی است که با استفاده از ابزار کامپيوتر و اينترنت به دنبال ايجاد وخلق فرصت هاي جديد و تازه کسب وکار در زمينه هاي تجاري، بازرگاني، بانکداري، آموزشي، روابط عمومي و حتي گردشگري بوده و توانايي ايجاد و برقراري شغل براي خود وديگران دارد و باشغل هاي ايجادشده از طريق وي موجب بهره وري و ارزش افزوده درجامعه مي شود ودرنهايت توليد علم وثروت راباعث مي گردد (دالستراند، 2016). مطالعات کارآفرینی به طور سنتی استدلال می کنند که فعالیت های کارآفرینی در جهت ترویج رشد اقتصادی و توسعه کشور حرکت می کند(فونتلساز و همکاران، 2015). اما امروزه مشخص شده است که دامنه فعالیت های کارآفرینی بسیار گسترده و متنوع می باشد(ورشام، 2016). کارآفرینی الکترونیکی یکی از مفاهیم جدیدی است که در حوزه کارآفرینی در یک دهه اخیر رواج بیشتری یافته است. کارآفرینی الکترونیکی به طرح ایده های نو و مبتکرانه و به دنبال موقعیت ها و فرصت هایی می باشد که منجر به افزایش کارایی و بهبود عملکرد سازمان های در حوزه های فناوری های نوین اطلاعاتی می شود(میرباقری، 1393).کارآفرینی الکترونیکی را می توان اشتغال زایی مبتنی بر مولفه های فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت مستقیم دانست(کاسیر و کالهو، 2018).

مشخصات

پرسشنامه کارآفرینی الکترونیکی: پرسشنامه کارآفرینی الکترونیکی توسط دالستراند (2016) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 7 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط میرباقری(1396) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 7گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0