<span itemprop="name">پرسشنامه مدیریت دانش مشتری سخن سنج</span>

پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: دانش مشتري، نوعي از دانش (همچنين داده ها يا اطلاعاتي كه مي تواند تحليل، تفسير و در نهايت تبديل به دانش شود) در حوزه ارتباط با مشتري است كه مي تواند بطور مستقيم و يا غيرمستقيم بر عملكرد سازماني تأثير گذارد (شامی زنجانی و نجف لو،1390).  مدیریت دانش مشتری این توانایی را دارد که مزیت راهبردی را در طرح و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان بدهد. سازمان­ ها باید مادامی که دانشی را بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری خلق می کنند، در جست و جوی دانشی برای سازمان دهی و استفاده بهتر از مشتری باشند. بهره­ گیری از مدیریت دانش مشتری برای مدیریت ارتباط با مشتری عوامل خطرساز در اتخاذ تصمیمات راهبردی را کاهش می دهد تا وفاداری مشتریان را حفظ کند؛ بدین ترتیب روش تصمیم گیری زیرکانه و موثرتر خواهد بود (بوز وشوگورماران،2003).

در عملیات کسب و کار، مدیریت دانش مشتری مهم ترین جنبه از مدیریت دانش در بسیاری از سازمان­ها است.  قابلیت­های یافت شده در مدیریت دانش به عنوان عوامل بسیار مهم موفقیت در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد (رولینز و هالنن،2005). فرآیندهای مدیریت دانش مشتری شامل اکتساب، تجزیه و تحلیل و یکپارچه سازی دانش مشتری، که می­تواند به سازمان در ضبط و تجزیه تحلیل و به اشتراک­ گذاری و ایجاد اطلاعات مربوط به مشتری کمک کند (سخن سنج،1393).

مشخصات

پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: پرسشنامه مدیریت دانش مشتری توسط سخن سنج (1394) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 44 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج هفت بعد شناسایی و  توسعه مشتریان دانش ­محور، جهت گيري دانايي محور، فرهنگ مشاركتي، زيرساخت سيستمهاي اطلاعاتي، ارزيابي و انتقال دانش، الگوگيري، درگيري مشتریان را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط توسط پژوهشگر اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 44گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0