<span itemprop="name">پرسشنامه قدرت بازاریابی کریمی</span>

قدرت بازاریابی: قدرتی کارا برای ادامه فعالیت های شرکت می باشد که بر اساس گفته هیکسون و دیگران (2010) قدرت به سه اجزاء سازنده ­اش یعنی از عهده بر آمدن، غیر جایگزین بودن و مرکزیت بخش بازار به اجرا در می آوریم.

  • کانال توزیع: مجموعه ای از سازمان ها و افراد وابسته است که کالا یا خدمات مورد نظر را در دسترس مشتریان نهایی قرار می دهد.کانال توزیع، تولید کننده و مشتریان کالا را به یکدیگر متصل می کند(گرجیان ، 1388).
  • خرید سازمانی: طبق فرهنگ وبستر، خرید سازمانی فرآیند تصمیم گیری است که سازمان رسمی به وسیله آن، نیاز به خرید کالا و خدمات را به وجود آورده و آن گاه به تشخیص، ارزیابی و انتخاب بین نام های تجاری و فروشنده اقدام می کنند(کاتلر، 2002). خریداران سازمانی شامل تولیدکنندگان، عمده فروشان و همچنین سازمان­های دولتی هستند که کالاها و خدمات را برای استفاده خود یا فروش مجدد خریداری می نمایند(کرین، 2004).
  • رفتار مصرف کننده: شامل فرآیندهای روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت های مربوط به خرید و مصرف وجود دارد(روستا و همکاران ، 1391).
  • بازاریابی کارکنان یا بازاریابی درونی: کاتلر بازاریابی درونی را به عنوان وظیفه به کار گیری، آموزش و انگیزش موفقیت آمیز کارکنان توانا برای خدمت بهتر به مشتری تعریف می کند(میشرا، 2010).

مشخصات

پرسشنامه قدرت بازاریابی: پرسشنامه قدرت بازاریابی توسط کریمی (1394) بر اساس مدل مفهومی آیوه و مرلو (2012) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 22 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه چهار بعد کانال های توزیع، خرید سازمانی، رفتار مصرف کننده، بازاریابی درونی را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 22گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0