<span itemprop="name">پرسشنامه عوامل موثر یادگیری الکترونیکی مصلحی</span>

یادگیری الکترونیکی: يادگيري الكترونيكی، فرآيند يادگيري مؤثري  در محیط کلاس درسی است متشكل از محتوايي كه به صورت ديجيتالي ارائه مي شود،  در تعریفی دیگر، يادگيري الكترونيكي را شامل تمام تجارب يادگيري و آموزشي مي داند كه از طريق فناوري الكترونيكي همچون اينترنت، نوارهاي ديداري و شنيداري، پخش ماهواره اي،  تلويزيون تعاملي و لوحهاي فشرده ارائه مي شوند(آهنگر، 1393). رويكرد گسترده به سوي آموزش و يادگيري الكترونيكي گواه اين است كه نظام آموزش و يادگيري الكترونيكي فوايد و مزاياي منحصر به فردي را براي افراد سازمان و مراكز آموزشي به همراه دارد. يادگيري الكترونيكي با به كارگيري آخرين دستاوردهاي عصر و فناوري اطلاعات و ارتباطات، رويكردهاي جديد را خلق كرده است و افق هاي روشني را در عرصه آموزش فراهم نموده است.

امروزه هر سازماني كه بتواند سريعتر با نيروي كار، مشتريان و نمايندگي هايش ارتباط برقرار نمايد و آنها را از آخرين تغييرات و دستاوردهاي علمي آگاه كند، برنده ميدان رقابت است و امتياز بيشتري براي به دست آوردن فرصتهاي موجود در پيشي گرفتن از رقبا خواهد داشت(حکیم زاده و آفندیده، 1393). مؤسسات و سازمانها بر اساس تجربه هاي خود سعی کرده اند تا نقشها و صلاحیت­ هاي لازم را براي آموزشگران الکترونیکی تبیین و از این طریق کیفیت یادگیري الکترونیکی را تضمین کنند. یکی از اولین مطالعاتی که در زمینه وظایف و نقشه اي آموزشگران برخط صورت گرفته، مطالعه برگ است. وي مهمترین وظایف معلم الکترونیکی را وظیفه آموزشی، اجتماعی، مدیریتی و فنی می داند (برگ، 2015).

مشخصات

پرسشنامه عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی: پرسشنامه عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی توسط مصلحی (1398) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 51 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج بعد ویژگی های مدرس، ویژگی های دانشجویان، عوامل مرتبط با دانشگاه، عوامل آموزشی، عوامل محیطی را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 51گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0