<span itemprop="name">پرسشنامه عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین چئوک مان</span>

پرسشنامه عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین :

خواسته های فردی: مصرف کنندگان در حین خرید آنلاین خواسته های متعددی را دنبال می کنند. یکی از تقاضاها یا خواسته ها، صرفه‌جویی زمانی در خرید آنلاین است. در شهرهای مدرن مشتریان به دنبال صرفه جویی زمانی در تمامی ابعاد بالاخص فرایند خرید هستند. از این رو، اکثر افراد در اینگونه شهرها خرید آنلاین را به خرید سنتی ترجیح می‌دهند(چئوک مان،2012).نگرش مصرف کنندگان: نگرش عبارت است از سازمان دهی بلندمدت فرایندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است (راحمی پور، 1393).قیمت: قیمت از نظر لغوی یعنی سنجش، ارزیابی، اندازه و معیار.  قیمت در بازار عبارت است از ارزش مبادله‌ای كالا و خدمت كه به صورت واحد پول بیان می‌شود (چئوک مان،2012).

کیفیت: ادراک مشتری از کیفیت یا برتری کلی یک «کیفیت ادارک شده به عنوان محصول/خدمت با توجه به هدفی که آن محصول/خدمت داشته و نسبت به سایر محصولات /خدمات موجود در بازار» تعریف شده است(چئوک مان،2012).اعتماد: به عنوان ويژگيهاي شخصيتي فردي دانست كه برتعاملات فرد با محيط گسترده پيرامونش اثر مي گذارد (راحمی پور، 1393). به معني قصد پذيرش داوطلبانه فرد در يك وضعيت روانشناسانه بر مبناي انتظارات مثبتي كه از قصد و يا رفتار ديگران دارد، تعريف مي شود. تصمیم به خرید آنلاین : تصمیم به خريد الکترونیکی به شرايطی گفته می شود که طی آن مصرف کننده می خواهد که معامله ای را به صورت آنلاين انجام دهد(چئوک مان،2012).تکرار فرآیند خرید: تکرار فرآیند خرید یک کالا یا خدمت در آینده، همان وفاداری رفتاری و تعهد قوی برای خرید مجدد است (راحمی پور، 1393).

مشخصات

پرسشنامه عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین: پرسشنامه عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین چئوک مان(2012) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 45 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه هفت بعد خواسته های فردی، نگرش مشتری، قیمت، کیفیت، اعتماد، تصمیم خرید و تکرار خرید را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط راحمی پور(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  12صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 45گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0