<span itemprop="name">پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتری کسلو و همکاران</span>

عوامل موثر بر اعتماد مشتری: يکی از مشکلات عمده در راه توسعه تجارت الکترونیکی اين است كه با وجود سرمايه گذاري­ هاي كلان، استفاده از آن به راحتی مورد پذيرش كاربران قرار نمی­گیرد. يکی از دلايل آن، احساس عدم اعتماد در مشتري می­باشد. اعتماد زيربناي اصلی براي هر رابطه در كسب و كار، به­خصوص در کسب و کار برخط است. در دنیاي سنتی، اعتماد مشتري از تركیب تجارب ناشی از تعاملات اجتماعی، تجاري و قانونی با كسب و كار و در طول زمان حاصل می ­شود. ولی اين عوامل در تجارت الکترونیکی به طور كامل قابل حصول نیست. مشتريان در تجارت الکترونیکی هیچ گونه تعامل فیزيکی با فروشنده ندارند. در اين شرايط پر ريسک براي مشتري، فروشندگان بايد استراتژي­هايی جهت اثبات قابل اعتماد بودن شركت خود تدوین کرده به مشتريان در اتخاذ تصمیمات مناسب كمک نمايند. از این‌رو فروشندگان با شناخت فاكتورهاي موثر بر اعتماد و پیاده­ سازي و رعايت آنها، باید سعی در افزايش سطح اعتماد مشتريان داشته باشند(معصومی، 1393)

مشخصات

پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتری: پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتری توسط کسلو و همکاران (2011) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 25 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه چهار بعد قابلیت استفاده، امنیت در مدیریت اطلاعات شخصی، رضایت و شهرت ادراک شده می باشد. این پرسشنامه توسط معصومی(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 25گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0