<span itemprop="name">پرسشنامه زنجیزه تامین مزروعی</span>

پرسشنامه زنجیزه تامین : کلیه عناصری است که در تهیه و تدارک یک کالا یا خدمت با یکدیگر همکاری میکنند. زنجیره تامین از تامین کننده تا تولید کننده را در بر می گیرد. علاوه بر این مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت شبکه‌ای از کسب و کارهای به هم پیوسته می‌داند که در تدارک نهایی کالاها و خدمات مورد نیاز مشتریان نهایی مشارکت دارند(مزروعی، 1394). زنجیره تأمین عبارت است از اولاً فرآیندهایی که از ابتدای مواد اولیه تا انتهای مصرف نهایی کالای تمام شده، مشتری را به عرضه‌کنندگان متصل می‌کنند و ثانیاً مجموعه وظایفی در درون و بیرون سازمان که زنجیره ارزش را جهت ایجاد محصولات و ارائه خدمات به مشتری فعال می‌نماید. توجه فزاینده به مدیریت زنجیره تأمین در دهه 1990 شروع شد در حالی که این مفهوم در دهه 1980 مطرح شده بود. مدیریت زنجیره تأمین در برگیرنده برنامه‌ریزی و مدیریت تمامی فعالیت‌های مرتبط با منبع یابی، تدارکات، تبدیل و مدیریت لجستیک می‌باشد(اسوینسون، 2003). این متغیر دارای سه بعد عملکرد، توانمندسازها و پایداری می باشد:

عملکرد، فرایند کمی کردن کارایی و اثربخشی فرایندها می‌باشد. پایداری به معنای دوام و بقای سازمان است. این مورد از طریق عملکرد مناسب در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی حاصل میگردد. و در آخر توانمندسازهای زنجیره تامین: عواملی هستند که زنجیره تامین را در راستای عملکرد بهتر کمک ویاری می رسانند.

مشخصات

پرسشنامه زنجیزه تامین: پرسشنامه زنجیره تامین توسط مزروعی (1394) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 71 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد عملکرد، توانمندسازهای  و پایداری زنجیره تامین را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 71گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0