<span itemprop="name">پرسشنامه رایگان سبک های یادگیری کلب</span>

سبک های یادگیری: سبک های یادگیری يك رفتار عادتي و متمايز برای كسب دانش، مهارت‌ها يا نگرش‌ها از طريق مطالعه يا تجربه مي‌باشد و يا به عنوان شيوه‌اي است كه فراگيران در يادگيري مطالب درسي خود به ساير شيوه‌ها ترجيح مي‌دهند(غلامزاده، 1392).سبک شیوه­ای است برای یادگیری، شناخت و تفکر، سبک با توانایی فراگیر برابر نیست بلکه روشی است که به وسیله­ ی آن می­توان توانایی­ های خود را بکار برد. همان­گونه که توانایی فرد در زندگی بسیار مهم است، شناخت سبک­های یادگیری نیز دارای اهمیت است. بسياري از نظريه‌پردازان يادگيري معتقدند كه سبك يادگيري بايد با سبك آموزش منطبق باشد تا حداكثر موفقيت در يادگيرندگان بدست آيد (باستابل، 2006). چرا كه تناسب تدريس معلمان با سبك يادگيري دانش ­آموزان باعث تقويت انگيزه يادگيري مي‌گردد(رسولی نژاد، 1385).

مشخصات

پرسشنامه سبک ­های یادگیری: به منظور سنجش سبک های یادگیری از پرسش­نامه سبک های یادگیری کلب (1985) استفاده شد. این سیاهه یک مقیاس خود گزارشی است که شامل 12سوال چهار بخشی می­باشد که هر کدام از بخش­ها یکی از انواع چهارگانه شیوه­ های یادگیری را می­سنجد. مقیاس این پرسشنامه از نوع لیکرت (4-1) بوده که نمره 4 بیانگر مطابقت کامل شیوه یادگیری با پاسخ پیشنهادی و نمره 1 بیان­گر تطابق خیلی کم است. از جمع هر کدام از این شیوهای یادگیری چهار نمره به دست می­آید که حداکثر 48 و حداقل12 می­تواند باشد.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 12گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0