<span itemprop="name">پرسشنامه توانمندسازی کارکنان</span>

توانمندسازی کارکنان: برخي بر اين باورند که توانمندسازي، دادن قدرت به کارکنان است. برخي ديگر اين مفهوم را رد ميکنند و معتقدند با توجه به اين که کارکنان، سرمايه‌اي از دانش و انگيزه هستند، بنابراين به ‌خودي خود قدرت انجام کار به نحو عالي را دارا هستند و بر اين اساس توانمندسازي را فراهم کردن زمينه در جهت آزاد کردن اين قدرت بالقوه تعريف مي کنند. توانمند سازي وضعيت جديدي در رسيدن به تعادل است. نيروي افراد را آزاد مي كند و به آنان امكان مي دهد به نتايج درخور توجهي دست يا بند و در استفاده از دانش، تجربه و انگيزه ي خود اصلاحاتي را معمول دارند. پيتمن مدعي است، ميزان توانايي فرد در استفاده از ابتكار يا ميزان كنترل فرد بر كار خود بر ارزشي كه براي كارش قائل مي شود اثر مي گذارد. همچنين انتظار داريم كه ارزش هاي جديد كاركنان درمحيط كار بر تاثيرگذاري عناصر محيطي در تعهد اثر داشته باشد. بلانچارد، آماده ساختن شرايط، جهت عرضه بهترين منابع فکري در هر زمينه از عملکرد سازمان را به توانمندسازي مربوط ميداند. به گمان وي، هدف از توانمندسازي اين است که ذيصلاح ترين کارکنان بيشترين نفوذ را با مناسب ترين شيوه‌ها اعمال کنند(قریشی، 1391).

مشخصات

پرسشنامه توانمندسازی کارکنان: پرسشنامه توانمندسازی کارکنان توسط قریشی(1391) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 35 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد سهیم شدن در اطلاعات، مرزبندی، خودمختاری و تیم خودگردان را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط قریشی (1391) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 35گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0