<span itemprop="name">پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری</span>

تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری : مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند. علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است. تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی، گزینش، سازماندهی، انتشار (توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید(امینی، 1391).

مشخصات

پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری : پرسشنامه توسط گاردیو-مورنو و پادیلا-ملندز(2011) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 42 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه هشت بعد مشتری مدرای، فراگیری دانش، انتشار دانش، فناوری مدیریت ارتباط با مشتری، عوامل سازمانی، تجربه مدیریت ارتباط با مشتری، نتایج مالی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، نتایج بازاریابی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط امینی (1391) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  14صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 42گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0