<span itemprop="name">پرسشنامه تاثیر آموزش کارآفرینی بر شکل‌گیری عملکردهای کارآفرینانه</span>

 آموزش كارآفرينی : امروزه دانشگاه‌های مختلف جهان، در حال انتقال از نسل دوم به مثابه دانشگاه‌های پژوهش محور به نسل سوم به مثابه دانشگاه‌های کارآفرین می باشند. در این زمینه  هاینس و همکارانش(2011) اعتقاد دارند که  شاهرگ حیاتی دانشگاه در قرن حاضر توسعه دانش کارآفرینی و تبدیل شدن با دانشگاه کارآفرین است. در سطح بین الملل سیاست‌های کلان دانشگاه‌ها رو به سوی توسعه کارآفرینی و افزایش اطلاع در مورد آن دارد. در آخرین دهه‌های قرن بیستم، کشورهایی مانند استرلیا، بزریل، هند، کره جنوبی، انگلستان، ایرلند، فرانسه، آلمان، هلند توجه خود را معطوف به برنامه‌های آموزش کارآفرینی در سطح دانشگاه‌ها  کرده‌اند(سلطانزاده، 1399).

همواره مهمترين اهداف آموزش کارآفرينی , اشاعه فرهنگ کارآفرينی و تربيت افرادی کارآفرین در ميان دانشجویان است . اين مهم از طريق ایجاد انگيزه دانشجويان و ايجاد و تقويت ويژگي خطر پذيری تحمل ابهام ,خلاقيت ,توفيق طلبي و یادگیری مهارت هاي کارآفريني, عملی می شود (باقرصاد، 1395). آموزش کارآفرینی فرایند آگاهانه و هدف گرا است که طی آن افراد غیر کارآفرین ولی دارای توان بالقوه به صورتی خلاق تربیت می‌شوند. در واقع فعالیتی به حساب می آید که از آن برای انتقال مهارت‌های مورد نیاز راه اندازه کسب و کار استفاده می‌شود که بهبود و توسعه نگرش ها، مهارت‌ها و توانایی‌ها افراد غیر کارآفرین را در پی خواهد داشت، این مهم می‌تواند در هر محیطی اتفاق افتد(سراوانی، 1394).

مشخصات

پرسشنامه تاثیر آموزش کارآفرینی بر شکل‌گیری عملکردهای کارآفرینانه: پرسشنامه تاثیرآموزش کارآفرینی بر شکل‌گیری عملکردهای کارآفرینانه توسط عباس زاده (1394) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 24 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه دو بعد آموزش کارآفرینی نظری و کارآفرینی عملی را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط عباس زاده(1394) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 24گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0