<span itemprop="name">پرسشنامه انطباق پذیری مسیر شغلی</span>

انطباق ­پذیری مسیر شغلی: ساویکاس و پورفلی(2012) انطباق پذيري مسير شغلي را برخورداري از نگرش ها، صلاحيت ها و رفتارهايي مي دانند كه باعث مي شود افراد خودشان را به بهترين وجه با زمينه كاري هماهنگ نمايند. او براي انطباق پذيري چهار بعد قائل است داشتن دغدغه، كنترل، كنجكاوي و اعتماد، فرایند انطباق پذیری‌، به شرایط در حال تغییر یک دوره افزایش یادگیری و توسعه برای فرد در حال پیشرفت اطلاق می‌شود‌.‌ اگر چه تغییر‌، رشد شخصی را تسریع می‌کند‌، اما افراد به آسانی تغییرات بزرگ را در خود ایجاد نمی کنند‌، چراکه آن‌‌ها در جایی که هستند‌، احساس راحتی و آرامش می‌کنند واز این رو تغییر به دوره جدید مستلزم تلاش در خور توجهی است‌. توانایی منطبق شدن با موفقیت‌های در حال تغییر در ابتدا به وسیله تفاوت‌های فردی تعیین می‌شود‌.‌ تفاوت‌های فردی افراد را برای درگیر شدن در تلاش‌های انطباق جویانه به طور فعالانه آماده می‌کند‌ (ملارودی، 1398).

مشخصات

پرسشنامه انطباق پذیری مسیر شغلی: پرسشنامه انطباق پذیری مسیر شغلی توسط ساویکاس و پورفلی (2012) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 24 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه چهار بعد دغدغه، کنترل، کنجکاوی و اعتماد را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط ملاوردی (1398) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 24گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0