<span itemprop="name">پرسشنامه اشتیاق به آموزش سیار بهلولی</span>

اشتیاق به آموزش سیار: اشتیاق تحصیلی یکی از پارادیم های جدیدی که ارزش ها و باورهای فراگیران را هدایت می کند تا به آمال و اهدافشان دسترسی پیدا کنند اشتیاق تحصیلی می باشد(پرومترز، 2006). این پارادایم مرحله جدیدی در جهت تکامل فعالیت های آموزشی فراگیران است و نیاز  به تفکر جدید در مورد میزان فعالیت و تلاش خارج از محیط کلاس درس که می تواند بر یادگیری آنها تاثیر گذار باشد را ایجاب می کند(مورتون، 2018). اشتیاق به آموزش سیار به رفتارهایی که به یادگیری و پیشرفت تحصیلی مبتنی بر آموزش های سیار مربوط است اطلاق می شود. این مفهوم به کیفیت تلاشی اشاره دارد که فراگیر صرف فعالیت های هدفمند و هوشمند آموزشی می کند تا به صورت مستقیم در دست یابی به نتایج مطلوب نقش داشته باشد(صفری و همکاران، 2016).

استفاده از یادگیري سیار از آن جهت پر اهمیت است که یک حمایت پایه اي و اساسی در تمام جوانب یادگیري را فراهم می آورد. یـادگیري سـیار توانـایی دارد که به وسیله ابزار به عنوان یـک محـرك باعـث ایجـاد بـازخورد در فعالیـت آموزشـی گردد. یادگیري سیار این توانایی را به فراگیران می دهد که مطالب مورد علاقه خود را یـاد بگیرند و به طور آزادانه در هر زمان و هر مکان با دوستان خود تقسیم نمایند. بـه ایـن عمـل همانندسازي مشارکتی گفته می شود. یادگیري سیار بر فعالیـت هـایی تاکیـد مـی کنـد کـه یادگیري را از طریق کنش متقابل ارتقا می بخشند. به دلیل وجود ارتباطـات تعـاملی توسـط ابزارهاي سیار ، یادگیري مشارکتی و تعامل افزایش می یابد(بهلولی، 1398).

مشخصات

پرسشنامه اشتیاق به آموزش سیار: پرسشنامه اشتیاق به آموزش سیار توسط بهلولی (1398) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 4 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 4گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0