<span itemprop="name">پرسشنامه مدیریت استراتژیک منابع انسانی چانگ و هانگ</span>

مدیریت استراتژیک منابع انسانی: مدیریت استراتژیک منابع انسانی عبارتست از دور اندیشی فراگیر، نوآور و تحول گرایی سازمان یافته در تامین منابع انسانی سازمان، پرورش و بهسازی آن، تامین کیفیت زندگی کاری برای آن و بالاخره به‌کارگیری بجا و موثر این منبع استراتژیک با شناخت و اعمال جنبه های تاثیر پذیری و تاثیر گذاری محیط درون سازمانی و برون سازمانی در راستای تبیین استراتژی ها، به منظور تحقق رسالت و هدف های سازمان(مظلومی، 1392).

در عصر حاضر کمتر جامعه ای را می توان یافت که اداره امور مختلف آن بدون مدیریت استراتژیک منابع انسانی به طور اعم و برنامه ریزی نیروی انسانی به طور اخص امکان پذیر باشد(توتونچی، 1396). تحقق یافتن اهداف یک سازمان نیازمند طراحی و برنامه ریزی کامل و جامعی است که در آن کلیه نیازمندی ها و منابع تامین آن ها حتی الامکان مورد پیش بینی قرار گیرد. بدیهی است که برنامه ریزی در هر یک از این امور بدون پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز و نحوه تامین، تربیت و توزیع صحیح آن، قرین موفقیت نخواهد بود. با مدیریت استراتژیک منابع انسانی، ضمن پیش بینی نیازهای آتی پرسنل، استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود و انتخاب صحیح کارکنان، زیربنای آینده یک سازمان به خوبی برنامه ریزی خواهد شد. برنامه ریزی نیروی انسانی در هریک از ابعاد خود سهم موثری در پیریزی این بنا برعهده خواهد داشت و استفاده صحیح ازکارکنان، مورد توجه خاص قرار گیرد(گلابچی، 1393).

مشخصات

پرسشنامه مدیریت استراتژیک منابع انسانی توسط چانگ و هانگ(2005) طراحی شده است. پرسشنامه شامل 14 گویه بسته پاسخ می باشد که بر اساس طیف لیکرت 5 درجه به سنجش مدیریت استراتژیک منابع انسانی می پردازد.

تعداد صفحات: 6 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 14 گویه

تفکیک ابعاد: دارد

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0