<span itemprop="name">پرسشنامه رایگان تعهد سازمانی بالفور و وکسلر</span>

تعهد سازمانی: در سال های اخیر موضوعی محبوب برای تحقیق در نگرش های کاری و رفتاری بوده است(مارکویتز و همکاران، 2007). مفهوم تعهد سازمانی در مکان­های کاری یکی از چالش پذیر ترین موضوعات است و مفاهیم آن در در رشته­ های مدیریت، رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی مورد تحقیق قرارگرفته است(چوهن، 2007). نوعي نگرش است كه ميزان علاقه و دلبستگي و وفاداري كاركنان نسبت به سازمان وتمايل آنان به ماندن در سازمان را نشان مي دهد(آلن و می یر، 1990). یک کیفیت مطلوب یا سطحی از تعامل است که باید در کارکنان پرورش یابد(پنگ و همکاران، 2016). بنابراین، این مفهوم مهم است، زیرا سطوح بالایی از تعهد سازمانی خروجی­ها و پیامدهای بسیار خوبی را برای سازمان به ارمغان می آورد(راهان و همکاران، 2015).

ابعاد تعهد سازمانی بالفور و وکسلر شامل: همانند سازی شده: همنوایی و همسویی با اهداف و ماموریت های که برای تمام اعضای سازمان مورد قبول است را شامل می شود. پیوستگی: همنوایی و همسویی افراد را با همدیگر به مسابه عضویی از یک گروه که هدف مشترکی را دنبال می کنند را شامل می شود. مبادله ای: واکنش ها و میزان رضایت کارکنان در برایر حقوق، مزایا، حمایت ها و تشویق های سازمان را شامل می شود(سلطانزاده، 1391).

مشخصات

پرسشنامه رایگان تعهد سازمانی: این پرسشنامه بر اساس مدل بالفور و وکسلر(1996) می باشد و از ابعاد مبادله ای، پیوستگی و همانندسازی تشکیل شده است. پرسشنامه در پژوهش سلطانزاده(1391) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  6 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 9 سوال

تفکیک ابعاد: دارد

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0