<span itemprop="name">پرسشنامه خودکارآمدی پژوهشی بی اسچک و همکاران</span>

خودکارآمدی پژوهشی: خودکارآمدی باور به توانایی فرد برای انجام اقدامات مورد نیاز برای موفقیت در وظیفه اش می باشد(ولترس، 2003)، به عنوان یک منبع انرژی که افراد را در کسب دانش جدید و توسعه مهارت ها برای یک زندگی بهتر معرفی شده است(یازیسی و همکاران، 2011). خودکارآمدن بودن نیز به معنی توجه به علایق فردی، آگاه بودن از محدودیت ها و نقاط ضعف خود، درک توانمندی ها  می باشد(مگ نانو و همکاران، 2014).ادراک خودکارآمدی می تواند در رفتار فرد به راحتی جلوه گر شود، در نتیجه سطوح بالایی از خودکارآمدی می تواند برای انگیزه سودمند باشد(قنبری و سلطانزاده، 1394).  خودکارآمدی پژوهشی مفهومی است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و با استفاده از آن، می توان میزان آمادگی افراد در رابطه با فعالیت های پژوهشی را مورد سنجش قرار داد(رضاییان و همکاران، 1394). خودکارآمدی پژوهشی میزان اعتماد افراد به توانایی شان در انجام فعالیت های مختلف پژوهشی می باشد(کارشکی و بهمن ابادی، 1392).

مشخصات

پرسشنامه خودکارآمدی پژوهشی: برای بررسی خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان از پرسشنامه خودکارآمدی بی اسچک و همکاران(1996) استفاده شد. پرسشنامه دارای 48 گویه و از چهار خرده مقیاس (توانایی انجام دادن وظایف اولیه پژوهش، توانایی اجرایی پژوهش، توانایی تحلیل و ارائه نتابج، توانایی همکاری در اجرای پژوهش) تشکیل شده است. این پرسشنامه توسط کارشکی و بهمن آبادی(1392) اعتبارسنجی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 48گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0