<span itemprop="name">پرسشنامه خودپنداره جنسی اسنل</span>

خودپنداره جنسی: در نظر گرفتن علل و مولفه ­های مختلف تاثیرگذار بر عملکرد ارتباطی و جنسی زوج­ها در مراحل مختلف ارتباط صمیمانه و جنسی زوج­ها و استفاده از فنون و تلفیق آن­ها تحت عنوان بسته­ی درمانی چندبُعدی غیرداروئی که شامل فنون سنتی مثل چلاندن و فن شروع – توقف به همراه روش­ها و فنون انفرادی که عبارتند از آموزش تنش­زدایی فیزیولوژیکی با هدف تمرکز روی احساسات جسمانی و رهای از تنش جسمانی، فن کنترل عضله­ پوبکوکوکسی جوس، آموزش فن بازتوانی عضله پوبکوکوکسی جوس، فنون شناختی و رفتاری به موازات هم (رونالد و روس، 2008). که تمام این فنون در یک رابطه زوجی و در کانال تمرینات زوجی (تمرین لذت بردن از هم بر مبنای تمرکر حسی و تمرین تنش­زدایی بر مبنای کشف اندام تناسلی توسط شریک) قرار می­گیرند(فیروزی، 1392).

مشخصات

پرسشنامه خودپنداره جنسی: پرسشنامه توسط  (اسنل، 1995) طراحی شده است. دارای 20 خرده مقیاس بوده که بر اساس یک طیف لیکرت 5 درجه­ای نمره­گذاری می شود. این خرده مقیاس­ها شامل اضطراب جنسی، خودکارآمدی جنسی، هوشیاری جنسی، انگیزش اجتناب از سکس پرخطر، کنترل جنسی بر اساس شانس، اشتغال ذهنی، جرا­­ت­ورزی جنسی، خوش­بینی جنسی، خود سرزنشی با مشکل جنسی، پایش جنسی، انگیزش جنسی، مدیریت مشکل جنسی، اعتماد جنسی، رضایت جنسی، کنترل جنسی توسط دیگران، طرح­واره جنسی، ترس از سکس، پیشگیری از مشکل جنسی، افسردگی جنسی، کنترل جنسی درونی است. پرسشنامه در پژوهش فیروزی(1392) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  13صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 100گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0