<span itemprop="name">پرسشنامه ارتباطات درون سازمانی تانگ و گائو</span>

ارتباطات درون سازمانی: ارتباطات درون سازمانی از ترکیب دو واژه ارتباط و سازمان می­توان به مفهوم جدیدي دست یافت که ارتباط یا ارتباطات سازمانی نام دارد. در ارتباط سازمانی که یکی از انواع ارتباطات انسانی است، چهار ویژگی هدفمندي، ساختارمندي، وظیفه­ مداري و محاط بودن در یک سازمان، در مقایسه با انواع دیگر ارتباط بیشتر مورد توجه است. در مکاتب مختلف علم مدیریت، تعاریف مختلفی از ارتباط سازمانی آورده شده است (میلیمان و همکاران، 2002: 34). ارتباطات درون سازمانی فرآيندي كه در آن اطلاعات قابل فهم، توسط دو يا چند نفر، با هدف ايجاد انگيزه يا تأثير بر روي رفتار، رد و بدل مي‌شود(بالارد و سیبول، 2004). ارتباطات درون سازمانی سه بعد کلیدی هماهنگی، مشارکت و ارتباطات را در بر می گیرد که همگی زمینه ای را فراهم می آورند که کارایی و اثربخشی و در نهایت بهره وری منابع انسانی برای سازمان به ارمغان آورده شود بر این اساس شاهد توجه سازمان ها به مفهوم ارتباطات درون سازمانی هستیم(هادیگل، 1394).

مشخصات

ارتباطات درون سازمانی: پرسشنامه ارتباطات درون سازمانی توسط تانگ و گائو(2012) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 14 سوال بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد هماهنگی، مشارکت و ارتباطات رو مورد بررسی قرار می دهد، روایی و پایایی پرسشنامه در پژوهش هادیگل(1394) مورد تایید قرار گرفته است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 14گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0