<span itemprop="name">پرسشنامه اثرات مثبت و منفی شبکه های مجازی واین و همکاران</span>

شبکه های مجازی: شبکه‌های مجازی اینترنتی پایگاه یا مجموعه پایگاه‌هایی هستند که امکانی فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند علاقه‌مندی‌ها، افکار و فعالیت‌های خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند و دیگران هم این افکار و فعالیت‌ها را با آنان سهیم شوند. یک شبکه اجتماعی، مجموعه­ای از سرویس­های مبتی بر وب است که این امکان را برای اشخاص فراهم می‌آورد که توصیفات عمومی یا خصوصی برای خود ایجاد کنند، یا با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند، منابع خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند و از میان توصیفات عمومی دیگر افراد، برای یافتن اتصالات جدید استفاده کنند (ولدی، 1395).

مشخصات

پرسشنامه استاندارد شبکه های مجازی: این پرسشنامه توسط واین و همکاران(2009) طراحی شده است. این پرسشنامه در پژوهش افتخاری(1396) اعبتار یابی شده اشت. در پژوهش مذکور پایایی پرسشنامه بر اساس ضریب الفای کرونباخ  89/0 به دست آمد که نشان از پایایی قابل اعتماد ابزار مورد استفاده می باشد. ارزیابی اثرات مثبت و منفی شبکه های اجتماعی از ابعاد مختلف  ( ارتباط مجازی مستمر با دوستان و آشنایان ، توسعه مشارکت های اجتماعی، تبلیغات هدفمند اینترنتی ، آموزش ، شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب ، تبلیغات ضد دینی و القای شبهات ، نقض حریم خصوصی افراد ، تاثیرات منفی رفتاری ). طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 30گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0