<span itemprop="name">پرسشنامه رایگان آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی خاندانی</span>

آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی: براي هر فردي معني متفاوتي دارد. به نظر عده اي موفقيت شغلي همان پيشرفت شغلي و تعالي مهارت‌هاست. در حالي كه عده ديگري موفقيت شغلي را كسب درآمد بيشتر مي‌دانند. در مشاوره شغلي، موفقيت شغلي به سه حالت غير رواني، رواني و عمومي تعريف شده است. در ديدگاه غيررواني هر فردي كه درآمد بيشتري دارد، در شغلش موفق‌تر است. در حالي كه جامعه شناسان معتقدند عوامل ديگري از قبيل موقعيت شغلي فرد در جامعه و ميزان همكاري و مشاركت فرد با جامعه از طريق اشتغال نيز از جمله معيارهاي موفقيت شغلي به شمار مي‌رود.در ديدگاه رواني موفقيت شغلي عبارت از احساس فرد از ميزان كارآيي و توانائيش در انجام كار محوله مي‌باشد.

معمولاً افراد موفق كارشان را بهتر انجام مي‌دهند و به راهنمايي كمتري نيازمندند و كمتر از محيط كار غيبت مي‌كنند. اين عده ضمن كار خطاي كمتري را مرتكب مي‌شوند و در نتيجه كمتر دچار حوادث مي‌گردند. در ديدگاه عمومي موفقيت شغلي زماني حاصل مي‌شود كه فرد بتواند از تمام توانايي‌ها و امكانات خود در رسيدن به هدف‌هاي شغلي استفاده و بهره‌برداري نمايد. موفقيت شغلي يك مفهوم نسبي دارد و هيچ فردي را نمي­توان موفق ناميد مگر اينكه از هدف‌ها و ايده‌آل‌هايش آگاه باشيم. موفقيت شغلي عبارت از رابطه‌اي است كه بين پيشرفت كنوني فرد و ايده‌آل‌هاي آينده­اش تعيين مي­نمايد. ميزان موفقيت فرد در برآوردن نسبي اين هدف‌ها را موفقيت شغلي مي‌نامند (شفيع آبادي 1382).

مشخصات

پرسشنامه آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی: این پرسشنامه توسط خاندانی(1392) طراحی و اعتبار یابی شده است.پرسشنامه ی تهیه شده در این پژوهش شامل سوالاتی است که با استفاده از مقیاس پنج درجه ای لیکرت از خیلی زیاد، زیاد، تاحدودی، کم و خیلی کم درجه بندی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 19گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0