<span itemprop="name">پرسشنامه آگاهی برند</span>
تاریخ انتشار:
19 ژانویه 2021

آگاهی برند : آگاهی از برند را می توان توانایی مصرف کننده در شناسایی یا به خاطر آوردن یک برند در یک طبقه محصول مشخص تعریف کرد. مثلا به یاد آوردن نام و نشان خاصی مانند کوکاکولا. میزان یادآوری نام، نماد و شعار تبلیغاتی و ویژگی های برند، شناسایی برند و … در این متغیر سنجیده می شوند(هدایتی، 1393)، سطحي از آگاهي و شناخت است كه مشتريان، برند را شناسائي كرده، به ياد مي آورند و مي توانند محصولات و خدمات مرتبط با برند را شناسايي كنند. به عبارتی، آگاهي از برند، به ميزان قدرت حضور برند در ذهن مشتريان باز می گردد. آگاهی دلالت بر تصویری از مقصد دارد که در ذهن گردشگران بالقوه موجود می باشد. آگاهی ممکن است همیشه منجر به خرید و استفاده از محصول نشود، بلکه در بهترین حالت، باعث کنجکاوی در محصول شود، آگاهی از یک برند، به رسمیت شناختن و به یاد آوردن برندی خاص، در زمانی ست که شخص در معرض انتخاب از دسته ای محصول قرار می گیرد(مرتضوی، 1393). به عنوان توانايي خريدار بالقوه براي تشخيص و يادآوري اينكه يك برند عضوي از يك طبقه ‌ كالايي خاص است؛ تعريف شده است(حسین پور، 1393).

مشخصات

پرسشنامه آگاهی برند: پرسشنامه آگاهی برند توسط گیل و همکاران (2007) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 4 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط هدایتی (1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  7صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 4گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0