<span itemprop="name">پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزش معماری</span>

آمیخته بازاریابی ورزش: مجموعه ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت آنها را درهم می آمیزد تا پاسخگوی بازار مورد هدف باشد. به بیان دیگر آمیخته بازاریابی دربرگیرنده تمامی کارهایی است که شرکت ها می توانند انجام دهند تا بر میزان تقاضا برای محصولات و خدماتشان اثر بگذارند. مروری بر تاریخچه ی پیدایش مفهوم بازاریابی حاکی از این است که نخستین بار جمیز کالیتن در سال 1948 پارادایم آمیخته بازاریابی را مورد بحث قرار داده است. پس از آن بوردن در سال 1964، در جلسات تدریس خود در دانشگاه به بحث در مورد این موضوع پرداخته است و نهایتا توسعه ی این مفهوم و دسته بندی آن در قالب چهار بعد محصول، قیمت، پیشبرد فروش و توزیع نخستین بار توسط مک کارتی در سال 1971 صورت گرفته است. موفقیت در ایجاد یک سیستم بازاریابی موفق در گام نخست نیازمند انتخاب ترکیب مناسبی از متغیرهای چهارگانه (محصول، قیمت، پیشبرد فروش و توزیع) است. به گونه ای که ضمن ایجاد ارزش برای مشتریان و تناسب با نیازهای آنها، قابلیت رقابت با نیروهای محیطی حاکم بر بازار را نیز داشته باشد (غنی زادگان، 1393).

مشخصات

پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزش: پرسشنامه آمیخته بازاریابی ورزش توسط معماری (1386) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 45 گویه می باشد، پرسشنامه هشت بعد حمایت مالی، مدیریت ترویج، مدیریت قیمت گذاری، قدرت حاکم بر بازار، مدیریت روابط عمومی، مدیریت فرایند، مدیریت مکان، مدیریت نشان را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  13صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 45گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0