<span itemprop="name">پرسشنامه آموزش کارکنان دهار</span>

آموزش کارکنان: آموزش باید گفت که آموزش فرایندی است كه طي آن مجموعه اي از دانش هاي مرتبط و منظم همراه با عادات و مهارت هاي حاصل از آن انتقال مي يابد. آموزش فعاليتي مداوم، جامع و براي همه، به منظور رشد و تعالي انسان، غناي فرهنگ و تكامل جامعه است. این فرايند را مي توان به عنوان انتقال معلومات، نگرش ها و مهارت ها از فرد يا گروهي براي تغييرات در ساختار هاي شناختي، نگرشي و مهارتي در نظر گرفت. يكي از كارآمدترين سازو كارهاي بازسازي و نوسازي دانش و تجربيات انسان براي سازگاري و همنوايي وي با تغييرات و تحولات محيطي، بهره گيري از آموزش است.به همين سبب علاوه بر اينكه آموزش همواره به عنوان امتياز زندگي اجتماعي و سازماني محسوب مي شده ، امروزه عدم توجه به آن اسباب اضمحلال سازمان ها را به طور حتمي و قطعي فراهم مي نمايد(حسینی، 1394).

  • حمایت از آموزش: میزان ادراک کارکنان از این موضوع است که سازمان از پیشرفت و پروش مهارت های آنها جهت یافتن راه حل های بهتر برای حل مسایل و مشکلات سازمانی حمایت می کند.
  •  مزایای آموزش: اکثر تحقیقات موفق به مزایای ناملموس منجر می شوند. مزایای ناملموس، آنهایی هستند که با مزایایی پولی محاسبه نمی شوند
  • دسترسی به آموزش: اشاره می کند به ادراک کارکنان از موقعیت هایی که در اختیار آنها قرار می گیرد تا بتوانند در برنامه های آموزشی حضور یابند(دهار،2015 ).

مشخصات

پرسشنامه آموزش کارکنان: پرسشنامه آموزش کارکنان توسط دهار (2015) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 20 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد دسترسی به آموزشی، مزایای آموزش و حمایت از آموزش را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط حسینی(1394) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 20گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0