<span itemprop="name">مفهوم ومبانی نظری کیفیت خدمات بانکی</span>
تاریخ انتشار:
24 فوریه 2021
دسته بندی:

بانکداري و خدمات مالی بخش مهمی از صنعت خدمات را تشکیل می دهند. چشم انداز خدمات مالی در جهان به سرعت در حال تغییر است. تغییرات تعدیلی، ساختاري و فناوري بسیاري در راستاي حرکت به سوي یک محیط بانکداري جهانی یکپارچه تر در صنعت بانکداري دنیا روي داده است (حسینی و قادری، 1389). بانکها با ارائه مزایاي متنوع و خدمات رقابتی و تجدید ساختار خدماتشان به سوي استفاده از تکنولوژي سریع و در جهت برآورده کردن نیازهاي در حال تغییر مشتریان، در حال گسترش یافتن از میان مرزها هستند. به دلیل این اقدامات، ماهیت خدمات بانکداري و ارتباط با مشتریان دستخوش تغییرات شده است. محیط بسیار رقابتی و به سرعت در حال تغییري که بانکها مجبور به فعالیت در آن هستند آنها را به سوي تجدید نظر در نگرششان به سوي رضایت مشتري و بهینه سازي کیفیت خدمات سوق می دهد (ارسلی و همکاران2005).

بسیاري از شرکتها به این نکته پی برده اند که ارائه مستمر خدماتی با کیفیت برتر نسبت به رقبا می تواند مزیت رقابتی نیرومندي را به ارمغان آورد (هوروتیز 1380؛ ترجمه: اعرابی و ایزدی).از نگاه مشتري يكي از علائم مستقيم كيفيت خدمت هنگام مواجهه خدمت يا لحظه سرنوشت ساز تماس مشتري با سازمان معلوم مي شود. درپي اين تعاملات مي تواند به بخش اصلي تصويري كه مشتري از سازمان خدماتي دارد، تبديل شود و ازاين طريق نقش تأثيرگذاري در تعيين موفقيت شركت هاي تجاري ايفاء مي كند. به همين دليل است كه كيفيت مواجهه خدمت به عنوان يك سلاح رقابتي كليدي مطرح شده است كه موجب تمايز شركتها و خدمات ارا ئه شده توسط آنها از منظر مشتري مي شود (حاج کریمی و همکاران، 1388).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  38 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0