<span itemprop="name">معرفی مفهوم یادداری و یادگیری</span>

معرفی مفهوم یادداری و یادگیری: یادگیری فرایندی است که همه ی ما درک قابل قبولی از آن داشته و در آن مشارکت کرده ایم. این مشارکت در دامنه ی وسیعی از محیط های مختلف، در محیط های رسمی و غیر رسمی، در گستره ای از محیط های مرتبط با کلاس درس در مدارس، در فضای باز و طبیعت و یا گوشه ای آرام که یک مکالمه ی کوتاه منجر به درک عمیقی از برخی موضوعات می شود، صورت می گیرد. یادگیری صرفاً منحصر به نظام آموزشی نیست، بلکه خیلی پیش تر و قبل از مدرسه آغاز می شود، زمان زیادی بعد از مدرسه ادامه پیدا می کند، به سرعت رخ می دهد و همزمان با دوره ی مدرسه به روش های متنوع و در محیط های مختلفی صورت می پذیرد(کرمی زرندی، 1392). هر رفتاری که از ما سر بزند محصول یادگیری است.

به علاوه چون محیط زندگی آدامی همواره در معرض تغییر است، انسان برای  غلبه بر این دگرگونی ها ناچار به یادگیری است(ملایی، 1394). یادگیری یکی از مهم ترین زمینه ها در روانشناسی امروز و در عین حال یکی از مشکل ترین مفاهیم برای تعریف کردن است. در یکی از فرهنگ لغت ها، یادگیری این گونه تعریف شده است” کسب دانش، فهمیدن یا تسلط یابی از راه تجربه یا مطالعه”، اما بیشتر روانشناسان این تعریف را نمی پذیرند، زیرا در آن اصطلاحات مبهم دانش، فهمیدن و تسلط یابی به کار رفته اند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری یادداری و یادگیری در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  28 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

0