<span itemprop="name">فرم پروپوزال ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان</span>
تاریخ انتشار:
15 آگوست 2019
دسته بندی:

پروپوزال(Proposal)  یک واژه ای انگلیسی به معنی پیشنهاد و طرح اولیه و نقشه کلی هرکار تحقیقی و تحقیقاتی است. همانگونه که برای انجام کوچکترین کاری لازم است در ابتدا طرح و نقشه ی آن کار آماده شود اگرچه ممکن است به صورت ذهنی باشد. برای انجام تحقیق و تحقیق که معمولا کار زمان بر و پرزحمتی است، بدون تردید داشتن طرحی که همه ی جوانب امر درآن پیش بینی شده باشد ضرویست.

پروپوزال يا طرح تحقيق ، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه دانشجو مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهد. در پروپوزال، دانشجو به معرفي موضوعي و مساله كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده  است می پردازد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته ، و نتايجي كه فكر مي کند از تحقيق خواهد گرفت می پردازد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كند.

یکی از چالش های دانشجویان در هنگامی که به مرحله انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال خود می رسند بویژه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد سردرگمی در خصوص بخش های مورد انتخاب موضوع و چگونگی نگارش پروپوزال خود می باشد، در این راستا برآن شدیم که یک چهارچوب عملی برای پروپوزال نویسی به همراه منابع معتبر تهیه کنیم که راهنمای عملی دانشجویان و پژوهشگران گرامی باشد، امید داریم همه ما بتوانیم به عنوان یک حلقه پژوهشی در تلاش برای نشر دانسته ها خود باشیم تا با ایجاد تراکم در دانش و پژوهش به عنوان یک عضو کوچک در راستای اعتلای پژوهش و پژوهشگری در بستر رعایت اصول اخلاق پژوهشی گامی موثری بر داریم.

برای دریافت راهنمای پروپوزال نویسی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به لینک زیر مراجعه کنید

راهنمای پورپوزال نویسی(ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0