<span itemprop="name">عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه كارآفرين</span>

عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه كارآفرين : در هزاره سوم كه لازمه رشد اقتصادي در آن توسعه مراكز توليد دانش، فناوري و مهار تهاي فني است، از كارآفريني مي توان به عنوان يكي از مهمترين موتورهاي رشد و توسعه ياد كرد. اينجاست كه نقش كارآفرين و نياز به كارآفريني در جامعه مشخص مي شود. طبيعي است، بارزترين چيزي كه مي تواند ما را به اين مقصود برساند دانشگاه ها و مراكز كارآفريني است.با توجه به تحولات دنياي امروز، بازارهاي جهاني فردا از آن شركتهايي است كه به ريسك پذيري كارآفرينانه بها مي دهند. اين تحولات بيش از هر چيز،حوز ه ي آموزش را تحت تأثير قرار داده است. اقتصاد رقابتي كه با تحولات و تغييرات سريع و شتابان محيط بين المللي و گذر از جامعه ي صنعتي به جامعه ي اطلاعاتي همراه مي باشد، ماموريت دانشگاه ها را تحت تاثير قرار داده است(گیب، 2005).

اين كه دانشگاه ها در گذشته به عنوان محيطي آموزشي شناخته مي شدند درست، اما با توجه به تحولات نظام كلان، يك رويكرد پژوهشي پيدا كرد ند و در واقع يك وظيفه به وظايف دانشگاه اضافه شد كه تحصيلات تكميلي محصول اين تحولات بود(سوبوتزکی، 1999).با افزايش فعاليت هاي اقتصادي و تشديد رقابت در دنياي امروز در سطح جوامع و مطرح شدن مسائلي مانند بهره وري، كيفيت و حركت به سوي اقتصاد مبتني بر دانش، بازارهاي جهاني فردا از آن شركت هايي هستند كه به ريسك پذيري كارآفرينانه بها مي دهند(گیب، 2005، ماین، 2006).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه كارآفرين با تاکید موانع و راهبردها در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  20صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0