<span itemprop="name">شناسایی و رتبه بندی مولفه های سازمان ناب چابک</span>

سازمان ناب چابک: سازمان ها امروزه دچار تغییرات شگرفی شده اند؛ رشد سازمانی و تبدیل سازمان از شکل بسته به موجودیتی زنده و تغییر الگوهای ثابت و از پیش تعیین شده سازمان به الگوهای سازگار شونده و منعطف، نمونه هایی از تغییراتی می باشند که در سازمان ها به وجود آمده است. سازمان ها برای بقاء انتظام و بالندگی خود می کوشند که ازطریق منابع خود در گستره جهانی به رشد سریع، بهبود مستمر، کارآمدی، سودبخشی، انعطاف پذیری،آمادگی برای آینده و برخوداری از موقعیت ممتاز در عرصه فعالیت خود نایل شوند.با تغییر شرایط، مشتری است که بر بازارها حکمرانی می کند. پیش از این مشتری، تابع عرضه کنندگان بود و حق انتخاب اندکی داشت. اکنون به دلیل  افزایش تعداد عرضه کنندگان و بیشتر شدن نسبت عرضه به تقاضا مشتریان می توانند عرضه کننده  خود را انتخاب نمایند. سازمان های ناب چابک دارای خاصیت واکنش موثر در برابر تغییرات می باشند که توان استفاده بهینه از فرصت ها و تبدیل تهدیدها به فرصت ها را دارند. خاصیت ناب چابکی، رویکرد استراتژیکی به سمت موفقیت در خصوص قوانین و شرایط جدید و متفاوت کسب و کار قلمداد می شود. قابلیت پاسخگویی سریع استفاده از دانش بازار جهت بهره برداری از فرصت های سودمند در یک بازار دمدمی مزاج تعبیر شده است. یک سازمان با خاصیت ناب چابک بر پایه ابعاد رقابتی: کیفیت، قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری، قیمت، زمان و خدمات قرار گرفته و برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، قابلیت به کار گیری ترکیب های مختلفی از این ابعاد را دارا است. واژه های دیگری که ممکن است در این رابطه به کار گرفته شود عبارتند از: سازمان های پاسخگوی سریع و سازمان های در کلاس جهانی.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با کاربرد مولفه های سازمان ناب چابک در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  24صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری و تجربی : دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0