<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان واتکیز و همکاران</span>

ادبیات و پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان واتکیز و همکاران:  یادگیری سازمانی فرایندی است پویا که سازمان را قادر می سازدکه به سرعت با تغییر سازگار یابد این فرایند شامل تولیددانش جدید ، مهارتها و رفتارها می شود یادگیری سازمانی راه اصلی ایجاد کار دانشی و بهبود کارایی سازمان است . پس یک سازمان موفق باید در یادگیری پویا باشد(ژانگ و همکاران، 2009). اصطلاح یادگیری سازمانی ظاهراً اشاره به یادگیری فردی در سازمان دارد. یادگیری فردی از طریق مطالعه، مصاحبه، شناخت، تجربه، تمرین و توسعه مدل های ذهنی موثر در ذهن صورت می گیرد، اما یادگیری سازمانی زمانی اتفاق می افتد که گروه یاد می گیرد تعامل داشته، دانش را سهیم شده و به صورت جمعی عمل کند به گونه ای که ظرفیت ترکیب شده گروه افزایش یافته و توانایی فهم و انجام عمل موثر را به دست آورند .

آرجریس یادگیری سازمانی را در گرو به اشتراک گذاشتن دانش، باورها و مفروضات در میان افراد و تیم ها می داند، راجسون یادگیری سازمانی را بعنوان روشی که سازمان ها ایجاد ، تکمیل و سازماندهی می کنند تا دانش و جریان های عادی کار در رابطه با فعالیتها و همچنین کارایی سازمان از طریق به کارگیری مهارتهای گسترده نیروی کار توسعه یابد، تعریف می کند(لمسا، 2008). تمپلیتون و همکارانش تعریف یادگیری 3 پارادایم جمعیت شناسی، اقدامات اجتماعی و نتیجه گیری مورد استفاده قرار گرفته است. الگراز و چیوا، یادگیری سازمانی را به عنوان فرایندی تعریف می کنند که سازمان از طریق آن یاد می گیرد و این یاد گرفتن به معنی هر گونه تغییر در مدلهای سازمانی است که منجر به بهبود یا حفظ عملکرد سازمان شود (الگرا  وچیوا، 2014).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات یادگیری الکترونیکی دانشجویان به همراه پرسشنامه استاندارد واتکیز و همکاران در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری: یک فایل WORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 25 گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0