<span itemprop="name">آشنایی با مفهوم آموزش ضمن خدمت</span>

آشنایی با مفهوم آموزش ضمن خدمت: آموزش یکی از امور اجتناب ناپذیر زندگی انسان است زیرا زمینه ساز همگام سازی فرد یا افراد با تغییرات می باشد تغییر نیز عنصر جدایی ناپذیر زندگی انسان است زیرا روزانه خواسته یا ناخواسته در زندگی فرد ظهور می یابد باتوجه به نکات بالا بررسی اجمالی مفهوم آموزش امری ضروری و لازم می باشد.آموزش در فرهنگ عمید در معانی آموختن، تعلیم دادن و یاد دادن آمده است (عمید، 1380).

در فرهنگ حییم مقابل کلمه ی(Instruct) معانی دستور دادن و تعلیم دادن، چیزی یاد دادن، آگاه کردن دیده می شود و در مقابل کلمه ی (Instruction) که در فارسی غالبا معادل کلمه ی آموزش در نظر گرفته می شود، معانی تعلیم، آموزش و دستور آورده شده است (حییم،1380). از واژه ی آموزش تعاریف مختلفی بیان گردیده است که نشانگر جنبه های مختلف آن و تفاوت در مناظر و دیدگاه هاست دسته ای از این تعاریف عبارتند از:آموزش، تسهیل فرایند یادگیری در زمینه هایی است که برای ایجاد تغییر نسبتا پایدار در افراد و به منظور ارتقاء قابلیت انجام کار آن ها صورت می گیرد. آموزش می تواند با تغییر دانش، نگرش، رفتار و مهارت های فرد همراه باشد ودر دانسته های کارکنان، نحوه انجام کار آن ها، نگرش آن ها نسبت به کار یا تعامل آن ها با همکاران یا سرپرستان تغییر ایجاد کند(ابیلی، 1389).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری آموزش ضمن خدمت در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  37 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0